YO

TJA BLOGGEN! :D
Hehe. Vad skumt. Jag menar, många skriver liknande så, "Hej bloggen" "Godmorgon bloggen" osv. Men, jag menar, det är ju inte bloggen man säger hej till? Det är ju dom som läser bloggen. "Hej läsare" skulle vara mer okej...

HEJ LÄSARE! :D

Fin diskussion med mig själv. Bra jobbat..
Ahaja, jaja, idag har jag rent ut sagt inte gjort mycket alls. Varit i skolan, det var väl det. Men klockan är ju bara drygt tre! Och det är fredag! Wiiihooo! :D
Ikväll blir det Emma, Clara & Frida och antagligen fler som jag inte vet vilka. :) Kul som tusan ska vi ha i alla fall!

Bara för det ska ni få några klassiska "TEC" bilder!
(Frida var ju inte med oss så mycket förut, är ganska gamla bilder, tar inte lika mycket bilder nu för tiden..) och så blir det som en liten minnesstund till http://tec.blogg.se 


Lär ju bli en skål för helgen!


TEC på kryssning! Haha, står i ordning och allt! :D


TEC helt enkelt! :)


TEC på segling! :D (Med Manfred, hans båt ;D)


TEC fast ECT :)


TEC just wanna have fun! :D höhö


TEC i vårat oerhört fula omklädningsrum. Det är verkligen GALET fult, tråsätras design liksom.. :)


TEC - Sommaren 09 liksom :)


Och så avslutar vi med en utav jädrigt många skålar i Emmas källare! :D

Nu måste jag ta tag i lite saker här hemma, som mitt rum tillexempel. Det var en terrorist som ba kom o bombade det, inte schysst.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0