GLAD HALLOWEEN!

Hehe, fan vad jag suger ändå! Skrev ju att jag skulle skriva efter att jag gjort nudlar igår, men se det gjorde jag ju inte! Ledsen för det!
Nu ska jag sluta skriva massa utropstecken!
Så.
Happ. Igår efter att jag ätit mina nudlar, och efter att jag ätit middag också i för sig. Aja. Så träffade jag Emma och Clara, vi gick till Marcus och sen kom även Joel dit. Vi satt och kollade på när dom spelade tvspel där man sprang omkring och högg ihjäl Zombies. Coolt. Läskigt. Sen kollade vi även på massa coola grejer på youtube.

Idag! Idag. Idag ska jag träffa tvillingarna. Najsigt värre. Vi ska gå bus eller godis?
Det ska vi inte. Då skulle man bara få massa konstiga blickar. Fan. Jag vill vara liten. Då fick man gå bus eller godis. Det är tråkigt att vara stor. Öh. Tonåring kanske jag borde säga. Yeye!
Någonting ska vi hitta på i alla fall! (Inte gå bus eller godis.)

Igår rensade jag förresten mina mobil och kamerabilder, jag hade ungefär 1500 bilder på min mobil, nu har jag 32! Gaaaalet ju! Fast jag har ju alla på datorn. Men ändå!
Aja, lägger in lite bilder från iförrgår när tvillingarna var här. :D



Kvällen började med att jag drog fram kameran. Pose bitches!


Sen var ju jag tvungen att va med på en bild också. (Hade träning innan, därför jag är nyduschad med blött hår.)


Hon blev lite intim med min, öh, tiger?


Jag provade deras hårförlängning, det visade sig att den var lika lång som mitt hår. :D höhö (okej, typ en eller två cm längre kanske)


En viss tvilling började rota bland mina grejer! Utan mitt tillstånd!


I slutet av kvällen kom vi på att vi glömt bort att skåla.
Men SKÅL hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0