Resan bakom det svarta håret!

Jag är svarthårig nu.
Ni ska få följa med mig på min resa från ljusbrunhårig/mörkblond till SVART.
Här har ni resan:


Först var jag ljushårig.
Jag var inte nöjd så nu skulle jag ta tag i saken och färga håret!
Mörkbrunt skulle det bli!


Eftersom jag har så tjockt och hyfsat långt hår behövde jag två förpackningar. Här var allting förberett.


Tvillingarna startade expedition färga mitt hår.


Sen var det väntan. Väntan i en hel halvtimme.

Sen var det dags att torka håret. Spännande nu. Riktigt olidligt spännande.

Färgat, torkat och klart. Och svart. Nu skulle vi platta det bara för att kolla hur det såg ut då.



Färgat, torkat, plattat och klart! Wiiihoo! Det är svaaart......


Resultatet! Svart eller vad säger ni? :)
Jorå! Visst är det svart!
Men lent och fräscht var det, satt och tog på mitt hår hela kvällen.


Sen var jag ju såklart tvungen att ta massor av kort också. Lite osäker som jag ser ut också.


Satt och speglade mig resten utav kvällen. Provade lite olika grimaser till den nya hårfärgen. Och att bara le.
Jorå.
Visst är det svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0