AHTJA

Slutade extra tidigt idag igen, man får ju lov att älska när lärare inte är i skolan! (:
Efter lunch skulle vi haft SO, engelska & gympa, istället blev det ingen SO eller engelska och gympan framflyttad, slutade väl runt strax innan två när vi skulle slutat fyra!
Så har varit hemma och chillat järnet!
Har träning klockan nio, segt.

Moving on, igår åt jag middag på donken med tvillingarna, höhö, man måste ju få tröstäta på alla hjärtans dag. Sen var jag med Emma Clara Frida Maja Daniel & Osk(c?)ar. Träävlans!

Nu ska jag fortsätta kolla på TV. Det var roligare. :)



I Fredags var vi på gården, detta är Måns David och Pontus i rockrummet! :D Och jag och Emma förstås, hähä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0