GILLALALALA LÄGET

Tjolahoppsanhejsan, ville bara säga att jag är hyfsat besviken på tvillingarna. VAFAN HAR NI TAGIT VÄGEN? (:

Jaja, jag borde väl packa antar jag. Miiiiih! Imorn drar jag till Haninge och sover på Fredrika Bremers gymnasium och tränar i Torvalla. Precis där ja! Aldrig vart där. Är nervös som, som jag vet inte vad. Magkänslan är inte på topp.
För er som inte vet så ska jag på regionslagsuttagning, vi är endast 30 personer kvar! En träning på fredan, två på lördan och en på söndan. Kul blir det nog förhoppningsvis i alla fall, nervositeten kan dra åt helvete! :D
Yeeeeeye! Packa vare ja! Pft, först ska jag vila. Gamling som jag är.


Träningen är inställd idag eftersom det är match i hallen, så jag får ta en tur på crosstrainern istället! Haha.. Snygg bild fresten!

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0