MEHH..

Hade en gryyyymt bra kväll igår! Och natt också för den delen! Mötte först Emma, Clara och Maja, vi gick till gården och var där med massa folk, underbart, och riktigt roligt. =) Gick vid, kanske, halv tolv? Så gick jag, Clara, Emma och fisken (Christian) till Emma och, jaa, hoppade omkring som idioter, kan man väl säga. Fisken gick hem vid tvåtiden, och jag Emma & Clara åt glass, pratade i telefon, och ja, hoppade omkring som idioter fram till ca femtiden (på morgonen jaaa), då somnade jag, (jag somnar alltid först. Trött fanskap), sen somnade väl Emma och Clara en halvtimme efter eller något sånt. Dom försökte tydligen väcka mig men, det, är ganska svårt. Omöjligt.
Ikväll blir det en favorit i repris! Förutom att jag sover hemma, har trots allt match imorn! Jiho! Måste bli frisk också, nån elak jävel gjorde mig veeeldigt förkyld igår..


T, E, C - Det är så det ska va. :)


Störda, färgglada & i Emmas källare - Det är så det ska va. :)

Men nu sickan ska jag nog, jo jag ska nog skriva ett nytt inlägg med en god nyhet, för min del alltså. :)
Hörs snart!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0