Nostalgikänsla

Vet INTE hur jag kom in på detta, men kollar på massa RÄTT gamla låtar.. Lilla melodifestivalen 2003 och lite sådär, blir helt nostalgisk. Åh så mycket minnen! Kolla bara på detta, hehe dom kan ju inte sjunga alls! :D



Låten börjar 2:24, haha, älskade den här, hahahaha! Hahaha.. Söta pöjkar ändå, haha :D


Låten börjar 1:20. Hahahahah! Klassiker! En riktig klassiker! Heheheheheheheh! Skön unge..


Låten börjar 1:20. Hahah, också en riktig klassiker, hahahah! Störd unge..


Hm, har för mig att denna vann faktiskt. Älskade den, och vad tänkte jag med? =)

Och så E.M.M.A som jag lyssnade på heeela tiden,


E.M.M.A - SMS , hahahaha :D


E.M.M.A - Hemlighet, hahahah :D



BRA MUSIK! Eller vad säger ni? Heheheheh! :D

Nu måste jag på allvar dra och skaffa mig ett liv, kan inte fortsätta såhär..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0