Skola, Tandis & Crosstrainer

Yeeep, rubriken förklarar min dag. Först var jag i skolan, kl tre var jag hos tandregleraren och spände tandställningen (aouch!) och efter det drog jag och mamsen och köpte en crosstrainer. Tufft!
Nu ska jag äta för att sen dra till söra med Clara - det är ju Tisdag idag!


Ohyeah, that's me!

Åh, Juste! Hörrni! Gå inte! Jo, Carro berätta igår att det blir Östersund vi ska spela usm i! Någon som vet vart det ligger? =) Jämtland sa hon.. Låter häftigt i alla fall! Blir till att leta upp geografiboken imorn i skolan. :)

Pst, Sara lekte omkring med min nalle (min pappas ord för mobil) idag i skolan så kan lägga in två videosar, sen, nån gång.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0