SPIKAT!

HAMMARE!
Hehehe, jag är ju för rolig! (...)

Det jag försöker säga är att jag är taggad som tusan till helgen. :D Nämligen planerat den faktiskt!

Fredag: Sovmorgon till typ drygt elva, sen ha svenska och NO och sluta vid ett. Hem och packa och lite, sen träning halv fem till sex med p95, pappa hämtar mig och jag åker till mamma och lastar in min packning + teddy (min hund, haha) till pappa. Sen drar jag till gården och träffar allt underbart folk och då det stänger vid tolv drar jag och Emma till pappa och sover där! :D aaaaasbraaaa freeeedaaaag =)

Lördag: Chillar dagen lång, sen på kvällen träffa Emma Maja Clara Frida Daniel och kanske massa/några andra iförsig och sen sova hos Frida (tror jag, hehe) :D aaasbraaa lööördaaag ocksåååå =)

Söndag: Sörja över att det är alla hjärtans dag och spela match för att komma på andra tankar. Sen ska jag och tvillingarna tröstäta en stor fet onyttig middag på donken tillsammans eftersom ingen har en dejt.
Jag har ju Taylor Lautner men han, är inte hemma på Söndag.


Nu kommer helt random lite bilder från när jag och Emma åt paj och Maja kom! :D















Det var det jag orkade lägga ut! Efter helgen kanske jag har klickat några kort? :D
We'll see!

Got to go, goodbye my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0