UNDERBART!

Jappjappjaaap, jag har haft en underbar helg! Åkte till Haninge, till Fredrika Bremergymnasiet på fredagen, där vi samlades och lite sådär. Träffade Bollstanäsarna ;D Sen ledde dom oss till våra rum där vi skulle sova och vi lämnade grejerna och bytte om, sen drog vi på träning nr 1.
Wow, då var jag nervös må jag säga! Skulle ju ha fystesterna... Damdamdamdaaaaam.. Höhöh, nejmen Harres test gick, ehm, sådär, kunde gjort det bättre, men failade andra gången, attans! Yeye, sen var det snabbhetstest, det gick faktiskt bra! Hade en rätt bra tid. (: Wiho, sen var det armhävningstest, haha, tanten som var där och räknade armhävningarna var stört! Helt ärligt! Jättestörd! Hehe, så jag gjorde mer än tio men inte en jävel räknades, så fick 0.. Men det var jag verkligen inte ensam om iaf, nä, tanten va störd. :)
Gick upp klockan sju på lördan, KLOCKAN SJU.. Och fick skjuts av tränarna till hallen eftersom det var snöstorm, vi åkte med två av tränarna, haha, Markos (den ena tränarn) - "Det var tänkt att ni skulle gå, ni kan tacka mig" Vi - "Tack!" Han - "Jaa, annars hade jag också behövt gå!" Höhöh
Efter träningen hade vi teori där David som håller i hela grejen pratade och sen kom Maria som spelar i ett elitlag och pratade, riktigt roligt faktiskt. Sen nån gång vid fyratiden hade vi träning nr 3, sen åt vi och chillade och sen gick vi till Aulan och fick kolla på en NBA match, kuuulkul :D
Sen sprang vi omkring och, jag vet inte vad vi gjorde, höhö :D
Imorse gick vi upp klockan sex, KLOCKAN SEX! Japp, det är sant! Åt frukost klockan halv sju.. Håller med - OMG..
Hade sista träningen klockan, typ, åtta, galet segt! Efter sista träningen packade vi och grejer och sen hade vi avslutning där dom pratade och grejer.

WOW, vad mycket text! Helt ärligt, ingen kommer ju läsa detta? Hehehe! Coolt.. Och ganska sorgligt (:
Har tyvärr inte tagit en endaste bild, det var inte jag som skötte, däremot var det en kille som gick runt och tog kort heeeela tiden, haha, ska kolla lite senare om dom kommer in någonstans. :)
Men någon gång nästa vecka kommer jag få reda på om jag är vidare, är jag nervös? Mer än någonsin förr.


We're playing basketball, we love that basketball.. Lalalala.. :D (Bild från usm, har inga basketbilder, haha)

TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0