UPPENBARELSE

Wow. W O W . Fick verkligen precis en uppenbarelse. En plötslig sanning.
Jag längtar tills sommaren, Men, efter sommarn, kommer jag kanske aldrig träffa vissa i min klass, aldrig mer?
Kommer säkert stöta på många utav dom, kanske gå i samma skola som vissa. Men det kommer aldrig mer vara min klass. Det är riktigt sorgligt. I vissa stunder hatar jag den, visst, men jag älskar den mer.
Många jag vet att jag kommer tappa kontakten med, kommer jag saknajävla mycket. Tänk att folk kan betyda så mycket utan att ha en aning om det själva.
Ny skola, nytt folk, nytt - allt. Jag är en person som hatar förändringar, jag gillar läget som det är. Jag är rädd för förändringar, rädd att allt kommer gå fel. Tänk om jag hamnar i en klass där jag inte trivs? Visst kan man byta, men, men.
Vad sorgligt det blev. Och att lyssna på detta medan också;




Efter skolavslutningen - Aldrig mer :(

6B:3, 7:3, 8C, 9C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0