2009! Synd att jag har så dåligt minne bara

Jag skrev precis att jag skulle bli rolig, men så gör jag någonting jättetråkigt!
Nämligen en lista om 2009. Aja, ni måste ju inte läsa.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inget speciellt.. Vad jag kommer ihåg dåra..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade ett, och nej tyvärr.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej tyvärr, vill ju ha en bebis i släkten! (Vilken släkt?)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, bara 2 veckor och 2 dagar sen. Min farmor. Skrev inget här, tyckte det kändes fel. Tänker inte skriva om det heller.
5. Vilka länder besökte du? Spanien (Gran Canaria)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En lång resa långt bort.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16 December (Farmor). Annars vet jag inte.
8. Vad var din största framgång 2009? Eh, Basketen typ, att bli erbjuden platsen i Bollstanäs. Och att jag gick vidare från regionsuttagningen, nästa är 16-17 januari! Snart!
9. Största misstaget? Många små misstag. Inget brutalt iaf, vad jag kommer på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Psykiskt? Hehe.. Annars magsjuk på julafton och massor av förkylningar. Skadat mig? Nae, nä.
11. Bästa köpet? Tråkigt nog inte en aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Öh, kläder? Kanske?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Varje gång min bror kommer hem! Hehe, så gulligt sagt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Åh, har bytt musiksmak i (förra året) till en mycket bättre! Så typ, Calle (Idol) - Walking in memphis, James Morrisons alla låtar (Allra helst Wonderful world), Erik (Idol) - Higher, och lite sådär.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag faktiskt. Vet inte riktigt varför, har bara varit så jääkla mycket hela tiden. Ligger på gränsen hela tiden känns det som. Men det ska vi inte gå in på!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Berättat mer, jag håller alltid allting inom mig. Rätt skönt att prata med folk, men så stannar det inne ändå.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit. Haha. Så patetiskt att skriva det här.  
18. Hur tillbringar du julen? Magsjuk hos mamma. Mys.
19. Blev du kär i år? Nae, näe...
20. Favoritprogram på TV? Eh, 2 and a half men... Haha, eller? Typ?  
21. Bästa boken du läste i år? Twilight serien utan tvekan.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen alls
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var alldeles för länge sen, fyller snart år i år ju!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett år sen, hur bra minne tror du jag har?!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Men fortfarande...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre plugg! Det hade varit skönt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Neutral, tråkig
29. Vad fick dig att må bra? Jadu.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson, fast bara som Edward Cullen.
31. Vem saknade du? Pass!
32. De bästa nya människorna du träffade? Inte träffat mycket nya människor i år tyvärr..


Vi avslutar med en "fin" nyårsbild! Nu är det inte 2009 längre!
(Haha, klippt bort Emma liksom.. Eh..)

Men nu går vi vidare och fokuserar på ett härligt 2010!
Börjar året med Täby cup imorgon! Dags att gå och lägga sig snart alltså.
Yeye,
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0