2010 / Air Bud

Wow. Tvåtusentio, tjugohundratio och ja. 2010.
Jag hade i alla fall en underbar nyårsafton! Började med att jag, Emma, Clara & Frida lagade och åt en trerättersmiddag. Hehe. Mums!
Sen mötte vi Koffe, David & Manfred och vi gick hem till Frida. Spelade våghals (sanning och konsekvens fast med färdiga frågor), hur kul som helst! Sen gick vi såklart ut på tolvslaget och stod på Fridas najsiga balkong och kolla på raketer! :D
Sen gick vi in och spelade lite roliga spel och satt o prata och hade det trevligt. Vid tvåtiden drog David hem, vid fyratiden drog Manfred och resten sov hos Frida.
Kom hem vid ett tiden och har kollat på Air Bud, och nu inser jag att tvåan börjar nu!
Bilder kommer, jag har pinsamt nog tappat bort sladden. Som om det var något ovanligt..
Nä, ska kolla på Air Bud och så letar jag upp sladden i reklamerna!
Så kommer det massa finfina bilder sen! =)

Pusshej och Gott nytt 2010! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0