ASBRA

Ja, drog ju som sagt var iväg på träning! Med f96, och vilken mottagning man fick!
Carro och hennes syster Fanny kom med en stor muffins och sjöng ja må hon leva, hehe! :D God muffins!
Sen hade vi en rolig träning och efter drog dom igång ja må hon leva en gång till, fast denna gång i hallen där det var rätt mycket folk, haha! Man blir alltid så skrattig när folk ska sjunga för en, man vet liksom inte vad man ska göra, rätt fult, man bara står och garvar.. Men det är ju en del av det! =)
Tina hämtade mig efter träningen och följde med till mamma (hon bor hos pappa), så fick jag present av henne och tessan, två tröjor, najsnajs! =) Sen fick jag lite smågrejer (4de twilight boken blandannat! Jiho! Äntligen!) och en massa pengar av mamma, najsnajsnajs!
Sen åt vi god mat (lax och potatis) och tårta!

Slutsats: Jag har haft en aaaaaaasbraaaaaaa födelsedáaaaaaa!


Min tårta! Hahaha... Lite ironiskt var det allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0