Busigt

Hihi. Jag drog också till farsgubben. Jag är lika mycket svikare jag. :D
Det blev rätt spontant, ringde pappa och frågade om han kunde skjutsa till första matchen imorn (har ju cup), trodde inte han kunde så trodde jag skulle få stanna hos mamma, men så säger han ja! Och jag säger att det är ju hans helg, och han säger att han är ju i centrum, och jag säger men kom och hämta mig då, och han säger gå ut till vändplan om tre minuter, jag skriker och säger att jag måste packa och lägger på. Jag packar ihop lite grejer på fem minuter och springer sen ut.
Glömde hälften.
Men jag klarar mig!
Men i alla fall så tänkte jag att jag nu ska lägga in alla bilder! Så jag återkommer med en bildbomb så småningom! =)

Pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0