Dagbok

Jag gissar på att det inte bara är jag som börjar göra en massa andra grejor istället för att städa när man ska städa?
Nä, trodde väl det.
Denna gång blev det att skriva dagbok. Eh, Å-kej? Ja, rätt random! Men hittade min gamla dagbok när jag städade, letade fram nyckeln och såg att det var två år sen jag skrev sist. Så jag skrev! Och massor skrev jag! Jäkla skönt att skriva av sig faktiskt. Visst jag skriver mycket på datorn, men datorer går sönder hit och dit, papper sparas. Förvaras säkert.
Så det var coolt, och lite skumt. Ska kanske fortsätta med det? Tvekar på att jag kommer, men det vore coolt. Så jäkla kul att läsa senare, i den där dagboken har jag skrivit sen typ ettan, hur kul som helst att läsa nu. Man hade det bra i ettan må jag säga. Japp. Det kan jag lova.


Där har vi den. Farfar som gjort den, han var snickare en gång i tiden. Fick den i ettan när jag fyllde år, jag har alltid gillat hundar. Hehe. =)

Ska till Söra ikväll såklart, tisdag ju! Med Clara förstås, men Maja följer me också! Najsnajs, vi hörs.

Pusshejhejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0