En bra ursäkt för en gångs skull

Ja, skrev ju inget på hela dagen igår. Och har en bra ursäkt denna gång. Var nämligen på begravning hela dagen. Farmor för er som inte visste, 16/12-09♥. Men tänker inte prata mer om det här.
Istället går vi vidare, idag! Skolan som vanligt, men heeelt o k att sluta 12.30 tycker jag. =)
Sen har jag bara varit hemma och bara, varit. Skönt som satan!
Och ni vet dom där videosarna jag sa att jag skulle lägga in?
Jag gör det nu!







Coolt. Roande. F1...

Pratar för övrigt med Katja i telefonen! Wiho! Alldeles för länge sedan något sådant hände! Hehe, trevligt är det. :D

Vi hörs senare du och jag! Katja kan kanske också få vara med. Puss!

(Hihi, så busiga vi var. "Man får icke filma eller ta kort inom skolans väggar" Hihihih! Busungar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0