En sak bara

Vill bara säga det att jag älskar allt som har med BT Ållstars att göra, spelare, coacher och alla andra inblandade. Underbart. Är så jädra glad att jag fick den här chansen och jag uppskattar det som bara den!
Nu blev det ett fint litet inlägg. =)
(Synd bara att det troligtvis inte är någon i laget som läser detta. Höhöh..)

För övrigt så har jag haft en ASBRA dag! Vi spelade två matcher och vi vann båda! Mot Lidingö och Malbas (dom är från malmö). Och så fyllde Susanna år också, ett extra plus! Imorgon blir det mot Blackebeeeerg, damdamdamdaaam (skulle föreställa en trumvirvel)


Jajamensan, de e vi de! (Denna stoltserar på våra matchdräkter, fast bilden är tagen på tröjan vi har på uppvärmningen, där stoltserar den också!)

Aja. Nu äre dags för, ingenting!

Puss&hej, då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0