HEJ

Nu är jag hemma från Emma igen (lika roligt varje gång att det rimmar!). Trevlans vare, kollade på The proposal som förövrigt är aaaaasbraaaa! Typiskt min braiga filmsmak.
Sen kollade vi på Paradise Hotel som förövrigt suuuuugeeeeer! Fattar inte. Vem ställer upp i det?
"Hej jag har sökt hit för att jag är desperat efter uppmärksamhet och vill vara med i TV. Mina övriga intressen är att ha samlag och att snacka skit om andra."

Nä, imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ladda ner några Paradise Hotel avsnitt kanske. Vem vet. Ödet får leda min väg.

Ps. Det var -22 grader när jag och David gick hem från Emma. Ganska kallt.



Klassisk bild på Emma och mig. Hade den överallt. Varför? Därför. Och så David också. Med Claras hårförlängning. Skitsnyggt! Synd att han är brunett nu bara. Synd.

Detta påminde mig om att jag har sagt att jag skulle göra ett sommarinlägg från sommaren. Hehe. Ojdå. Nån gång kanske.

Pusselipusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0