Herrlagsmatch

Hej min/a söta bloggläsare!
Gud vad det där låter fjolligt.

Jag och Tessan var som sagt och kollade på Herrlaget, och vet ni vad? Dom vann! Mot, eh, vilka var det mot? Aja, dom vann i alla fall.
Det var för övrigt den roligaste match jag kollat på, mest tack vare domarna. Eller domaren får jag väl lov att säga. Den ena var tjockisdomarn från Täby, alla vet vem han är. Känd för att blåsa sönder matcher och att vara skum.
Den andra domaren var bög, nej vi har inte förutfattade meningar, jag är bergsäker. Han sprang, som, åh, det går inte att förklara! Kunde liksom bara inte låta bli att asgarva varje gång han sprang förbi, obeskrivligt. Ska filma nästa gång, lovar!
Annars var det mest det faktum att alla sprang omkring och pratade med sig själva. "Vad håller jag på med?! "Ajjj, mitt knä" "ojojoj" medmera.
Och så blev det massor av tjafs massor av gånger. Rätt komiskt.
Med andra ord - En rolig match.

Wow, vad mycket text det blev.
Hm, det är nu jag ska lägga upp en bild också va? Har ingen!

Bilder från fredagskvällen me tvillingarna kommer, nån dag. Orkar inte nu, trött som tusan. Sorry!

Men du, vi hörs pysen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0