JAPP

Todiloo! Åkte och kollade på matchen, Åkersberga vann! Wihoooo! Fast det var ju en självklarhet. D'ah! Typ. Aja.
Själv har jag två matcher på Söndag, en med F96 och en med Damlaget, får tagga till imorn genom bowlingen! :D
Aja, åkte direkt till trågården sen där, orkar inte säga alla namn, men massa gött folk var! Vi spelade biljard, fotboll, kort och pratade en massor. En trevlig fredagkväll helt enkelt. NAJS!
Kom precis hem och har ätit en tårtbit. Hihi.

Åh, juste. Bilderna vare ja. Förlåt, jag är lat, jag ORKAR inte. Äh, vem försöker jag lura? Som om ni bryr er?
Ni får en bild på mig ändå, bara för att ni inte bryr er. =)


Cool eller? Hehehehehe.

TJINGELING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0