Justin Bieber & Fredagsmys

Justin Bieber är bra. Grym. Underbar. Insåg jag det NU? Nej, igår.
Sara som gick mig att inse det. Får väl lov att tacka henne. Tack. =)
Dessvärre har denna dator inget ljud (Tessan har snott med sig den andra? Elake fan.) men jag har mobilen som tur é.
Ska snart dra till Åkersberga Centrum (Ohyeah! Åkersberga centrum!) och möta upp tvillingarna, (Ohyeah! Tvillingarna!) och sen ska vi hem till mig och äta tacos och ha fredagsmys! Mysigt värre! :D
Fast eftersom jag då har USM imorgon (maaaaaah, nervös! & Förväntansfull! :DDD) så måste jag äta nyttigt. Kul. Denna helg också. Rätt bra ändå.. Aja, mamma har iaf köpt hem nötter och lite naturgodis som typ inte ens är nyttigt! Naiz!


Eftersom jag inte har något ljud så vet jag inte om det är en bra video. Men hoppas det!
Justin Bieber mina damer och herrar! :D


Och så fredagsmys med dessa störda människor! Underbart!

Dags att kolla om jag borde dra snart kanske, vi hörs kanske senare, troligtvis inte imorgon, kanske söndag kväll. Jaja, vi hörs i alla fall!

PUSS!
(Lycka till i USM! Tack!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0