Mitt intressanta liv!

Ja, så många läsare som vi har så måste ju mitt liv va rätt intressant? Annars skulle ju inte alla vilja läsa om det? Hihi!
Iaf! Hade ju match kl halv två mot Tensta idag, och vi vann såklart! D'ah liksom! Med typ, eh, 20 poäng? Ren gissning. Efter matchen så stannade jag och Carro kvar och gjorde skottlicens, man ska skjuta massa skott från olika positioner och lalala, satsig sak vi måste göra för Bollstanäs. Räknade ut att jag sammanlagt satt 300 skott. Och sköt mycket mer än det. Rätt mycket ändå. Coolt!
Basketbasketbasket.
Vill ni höra om något annat?
Hmm.. Nä, jag ska nog fråga min biologiska bror om jag kan få en revansch på bloons. Det där spelet ni vet. Det äger. Rekommenderas!

Yes, BLOONS TAJM! JIHO!

Oj. Nu blev det krångligt. Vad ska man lägga in för bild?



Jag säger bara såhär. TUMMEN UPP FÖR MIG! Wiho! The one and only, Sveriges största bloggerska och allt det där!

I know you love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0