OJDÅ!

Vem är teknisk? JAG är teknisk! Tjoho!
Var först helt förkrossad över att musen inte funkade, försökte koppla in en annan, men de funkade inte heller. Satt och lekte runt med den där knappen man hoppar över saker med. Öh, ni vet? Men sen provade jag att ta ut sladden till musen, och sen koppla in den igen. Och jarå, det funkade! Teknisk filur är jag allt. Så har nu en bärbar dator med en stor fet mus bredvid. Nice!
Är för övrigt rätt grym på paint. Tidsfördriv.

Jag menar, HEJ?

Juste, har en jättebra ursäkt jag måste berätta, gick upp kl halv sju imorgon (finns ingen ursäkt. Galet.) och åkte till brännkyrka för att spela match med f96, ja, vi vann ju iallafall! Med en poäng, hihi =) Sen åkte jag med Lena, Carro och Fanny och kollade när Carro spelade med P95, och sen åkte jag hem och spelade match med damlaget, då vi förlorade.. Menmen, man kan ju inte alltid vinna. Hehe!

Meeen, nu ska jag gå och lägga mig. Kl 20:42.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0