Otippat

Den är nog hos pappa. Kamerasladden alltså. Letat som en idiot (idiot). Fan Morgan. Fan. Lägg ner, det är inte ens kul. Åh!
Jag som har så många fina bilder. Ska ju inte till pappa på, typ, två veckor?! Fast kanske smiter förbi där i helgen.. Eller gör jag? Jag vet inte!
Ska i alla fall bowla med tvillingarna på lördag! Hehe :D Fyller ju år på torsdag, så de blir till att fira på lördan! Jiho! =)
Oj, juste, jag var ju sur. Fan. Jävla sladdjävel. (Ursäkta svordomarna...)

Åh! Typiskt.


Nu ska jag kolla på TV istället bara för det.
Jaaaa jag gillar mina ihopsatta paintbilder som tror att dom har något med inlägget att göra bara för att jag ska ha en bild att lägga in.

Ah jo men visst, puss på dig/er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0