Pantala mera / Gotland / Blablbala

Jag sa ju att jag skulle kolla på Patrik 1,5. Och jovisst, i 10 minuter! Sen ringde min systeryster Tina och frågade om jag ville följa med och panta flaskor. Visst ville jag de! Tjäna snabba enkla pengar, hur bra som helst ju! (Pappa, typ, samlar... Eh, snarare han orkar inte åka och panta så hela våran bastu är full av pantflaskor..) Men det gjorde vi i alla fall och jag är 200kr rikare! :D
Sen handlade vi, och pst, berätta inte för nån.. Men Tina köpte ut åt mig! Hihih, busigt!
Energidryck...

Tina är hon som jag var på Gotland med i somras! :D
Åh, sakna!
Eftersom bilder är så bra o blablballablbalblalblabllbbla så får ni lite gotlandsbilder! Jiho!

Thats my sistah! Höh













AWESOME =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0