Rätt onödigt

Jag är van vid att jag ska åka till min träning nu. Men icke idag! För idag har skolan öppet hus så dom snor hallen, tjyvar. Men lite skönt är det nog ändå. En lugn och skön måndagskväll. Jo, det är rätt skönt.
För övrigt så tog jag sönder Williams glasögon idag på gympan. Inte med mening! Så elak är jag inte. Skulle vara snäll och passa honom (handboll), tajmat nog kollade han åt andra hållet och.. Ja, hans glasögon är tejpade nu.. Fick en del kommentarer resten av lektionen, "akta glajjerna!" "Nej! Passa inte William!" medmera.

Fortfarande irriterad över Morgan (kamerasladden). "Man lär sig av sina misstag", men nu har jag glömt sladden hos pappa säkert de senaste tio gångerna jag varit där? 



Guldfisk.


Ps. Maja fyller år idag! Grattis! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0