Så töntigt

Varning för fjollig text om Twilight.

Twilight är en annan värld. När jag läser böckerna blir jag fast. Jag kommer in i den andra världen. Att säga att världen inte finns har ingen betydelse, för den finns för mig, i mina tankar och i mitt huvud. Den finns där när jag läser, när jag lever i den. Det är en så otroligt bra historia och jag blir både fast och besatt. Jag försöker att inte prata om twilight med andra, folk blir så irriterade. Men det är fan nästintill jobbigt, för jag tänker på det så ofta. Rätt sjukt ändå. En bok. Att en bok kan göra så mycket, så stor skillnad. Men att läsa den, jag kommer verkligen bort från verkligheten, och det är så jävla skönt.

Tack & Hej nu jag har fått skriva av mig. Hej jag är en tönt en tönttönttönt. Men så liggere till.


Folk som inte läst och inte känner, förstår inte.
De flesta tycker nog att jag är helt cp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0