SÖRA

Jag och Clara hade en trevlig tisdagkväll i Söra. :) För er som inte förstått det så är det lite av en tradition att vi åker till Söra varje tisdag. Cool tradition. Träffade Ante, Amir och lite folk. Spelade lite basket, spelade lite kort, allmänt trevligt. Angenämnt. Hehe. Så proffesionellt uttryck. Dessvärre vet jag inte hur man stavar proffesionellt.
Att jag inte kommer vara hemma så mycket imorgon beror på att jag har skola 08.00-15.10 och sen springer jag iförsig hem en snabbis, typ tio min sen till bussen ner till centrum där mamma hämtar mig och vi hämtar Carro och vi drar på träning i Grimsta. Sen kommer jag visserligen hem på kvällen, runt, kanske, sju, halv åtta nånting.
Detta gör jag varje onsdag varför får jag det att låta som något speciellt? Öh. Aja.

Nu vet ni!

Jag suger på bilder. Hehe. Ledsen. Sånt é livet. Ni får två gamla bilder på mig och Clara. Det var ju trots allt det inlägget handlade om mest. Mig och Clara alltså.




Totally awesome. (Precis innan jag fick tandställningen, därför jag pekar på mina tänder. Haha.)

Puss & Godnatt mina älskade bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0