Tack

Har precis suttit och skrivit "Tackar", "Tack" eller "tacktack" hundra gånger på facebook. För att inte tala om hur många gånger jag har sagt det också. Så, därför gör jag såhär.
Ett TACK till alla som grattat mig idag,

- TACK! :D

Sådärja. Nu behöver ingen känna sig otackad! :)
Tro nu inte att jag inte gillar att säga tack om det verkar så, jag gillar att säga tack! :D 
Jaa, fyller cykelhjälm idag då! Många kallar det byxmyndig, men jag ser mer fram emot att cykla utan hjälm förstår ni. Hihihih. Typ.
15 år alltså. JA jag är 95a och JA jag går i nian. :)

Snodde mammas kamera, så ni får bilder på födelsedagsbarnet. Höhö!

Kanonbra dag!

Nu ska jag chilla järnet och sen dra vidare på träning. Ikväll blire tårtkalas!

PUSS PÅRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0