THEYRE PLAYING BASKETBALL, WE LOVE THAT BASKETBALL

Nä, nu har jag legat i soffan hela dagen idag också. Eller? Har jag? Ja det har jag.
Men nu ska jag byta om och göra iordning mig o lite sådär så att jag vaknar (nej jag är inte vaken). Kl fyra bär det iväg på träning. Skönt, att komma igång lite! Wiihoooo! TAGGA TILL NU TAGGE!
För att lägga in lite bilder, ni gillar bilder va? Jooorå, det vet jag att ni gör!
A men i alla fall, så lägger jag in lagfoton på de tre lagen jag spelar i! =) (Ja jag spelar i tre lag höhö)


Först så har vi ju då BT Ållstars F95! Laget jag och Carro fick erbjudande att spela USM med! :)


Sen har vi damlaget, först hade vi ett F94 lag, men vi var för få spelare (4st) så vi fick gå över till damlaget. (Hunden heter Bob och är våran maskot :D)


Och så har vi F96, jag är den enda F95 i hela klubben därför är jag den enda 95an som spelar med dom ;D Dom får dispans för mig på matcherna :D (Haha ser ut som värsta jätten...)


Lyssna på denna, hähä, bästa basketlåten ;D (Kände mig tvungen att lägga in den)

Fast nu ska jag på träning med P95, jag och Carro tränar med dom på fredagar. ;d Hon spelar även matcher med dom, cooling!

Haha ska sluta skriva nu. Heheheheheheheheheh. Nu.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: JULLAN

sv: jag har redan svarat !´Ja det är jag :D

2010-01-08 @ 15:47:14
URL: http://thepartygirl.blogg.se/
Postat av: JULLAN

Spelaru i Åkersberga basket ? jag med :D

2010-01-08 @ 15:50:20
URL: http://thepartygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0