TJA

TJA

Hemma från träning, ätit middag, duschat och lite sådär. Naiz. Troettt! Inne på tredje twilightboken, ljudet av ditt hjärta. Naizigare. Naizigast.
Superseg dag i skolan. Tiden går så oääändligt lååångsamt! Sjukt. Galet. Hemskt. Tragiskt.
Ska försöka lägga in två videosar sen! :) Från innan solektionen igår. Feta fighten pågår, ajax och grejer inblandat.

Men nu ska jag ta en liten datapaus, återkommer med videosarna så småningom! (Ikväll!)

Juste! Vi har våran första syslöjd för året snart ju! (Imorn eller iövermorn.. Vet inte, hehe.) Men jag håller iaf på med ännu en mössa.(Haha för jag har ju kommit långt..) Har ju redan stickat en, men nu stickar jag en myycket mer avancerad. Yea! Ni får en bild på den förra:

Hej! Jag gillar paint. Hej! Detta är en jättegammal bild

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0