Vilken helg!

PUUH.
Haft en jobbig men riktigt riktigt bra helg! Hur har eran varit? :D (tss, som om jag bryr mig? Ha!)
Aja, vi drar den kortfattat (så kortfattat det går), så att ni orkar läsa.
Fredagen vilade jag iförsig bara upp mig till resten av helgen, lördagen gick jag upp kl 06.15. På lördagen. (Regionslagsuttagning)
Inte helt ok, men jag gjorde det.
Aja, kom till vällingby vid åtta och samlades och allt sådär, träffade BT Ållstar tjejerna, (4 från bollstanäs och 1 från tureberg ;D) som jag förövrigt umgicks med hela helgen, riktigt roligt!
Vi hade första träningen 10.00-12.30, sen lunch, sen teori i 1½ timme och sen träning 2 17.30-19.00, sen slutade det för dagen. Kom hem vid åtta, åt middag och lite sådär och gick och la mig i tid! 
För att sen gå upp kl 07.30 nästa dag och ha träning 3 10.00-11.30, sen ha lunch, sen ha teori i en timme och sen ha träning 4 (sista träningen) 16.30-18.00.
Sen hade vi avslutning där dom pratade lite och sådär, kommer få reda på om man gick vidare mellan 1-2 veckor! Scary.. Hehe.
Men så ringde Tessan (syster) och sa att dom var 6 st på sin match. Så jag och mamma åker i racerfart (haha?) hem till söra så hoppar jag in i tredje perioden och spelar en och en halv period. (en period är 10min + avblåsningar osv.)
Sen fick jag i alla fall åka hem och andas uuuuut. Skönt! Är så jädra trött. Men har faktiskt haft en riktigt jäkla bra helg! Hade rätt låga förväntningar, hehe, men detta slog mig med förvåning! Bra förvåning! :D Att jag hade BT tjejerna att umgås med var ju ett stoooooooort plus! Underbart! =)

Kortfattat vare ja. Men detta VAR kortfattat? Jag har haft en ganska händelserik helg. Och ni kanske förstår att jag inte har uppdaterat? Tack. :)




Det var typ dessa två bilder som togs under helgen. Den första är våran maskot Torsten. (Vi fick lunch i sånadär lådor sen ritade vi in med knivarna.) Den andra bilden var jag inte ens medveten om att jag tog. Satt och tröck massa på knapparna sen togs ett kort som jag såg nu. Coolt. Ett omklädningsrum och mina fötter.

Hejdå

Puss!  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0