YO

Yo mannen! Wazzap?

Härligt o höra brorsan!
Apropå brorsan så är min brorsa hemma =) (min biologiska alltså, jag har ju massa brorsor! Emma, Clara, Frida och dom)
Nämen allvar nu då. Jag var som sagt på träning, skönt! Känner mig nu som en taggbuske tills imorgon! Måste förövrigt raka benen, det kan man kalla taggbuske. HAAHAAA. Jomen vi har match mot Tensta. (förstår ni nu varför jag snackar "yo mannen" språk? Måste ju vara förberedd liksom.) Men ska bli coolt. Awesome dude!
Ja men efter träningen så åkte jag, Carro, Lena och Lotta (Haha, som om ni vet vilka det är?) och kollade på basketmatch! Yeaho! Solna mot Uppsala. Solna vann med typ tio poäng. Men det var kuuul iaf! :D
Nu blir de väl till att kolla på TV, leka lite med Tommy, min biologiska bror.

Men vi hörs Hassan min broder <3



Adam Tensta är en sann förebild <3 Love you man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0